Novéna k Predrahej Krvi od ctihodného otca Barlomea da Saluzzo

6
Prečo sa modliť túto novénu? P. Barlomeo da Saluzzo sa po svojich víziách a mystických zážitkoch vyjadril, že všetko, o čo budeme prosiť Boha s odvolaním sa na Kristovu krv, bude vypočuté. 
Neexistuje nič, bratia, čo by vám všemohúci Boh nedaroval, ak Ho budete prosiť vytrvalo, v mene svätej Ježišovej krvi.

Keď prosíš o nejakú milosť, modli sa nasledovne: "Ó Otče, ó Synu, ó Duchu svätý, ó najsvätejšia Trojica, ó Prečistá Panna Mária, všetci svätí a sväté neba, prosím o túto milosť pre preliatu krv môjho Spasiteľa Ježiša Krista!

Ježišov krv zaháňa démonov, ruší všetky kliatby a ničí každé pôsobenie zla. Táto svätá krv uzdravuje, pretvára a posväcuje.
P. Bartolomeo napísal novénu ku Kristovej krvi po svojom silnom mystickom zážitku, v ktorom videl jej účinky a zázračnú moc.
Je zdrojom našej spásy, je základom života, je obranou proti každej temnote.
Túto novénu v modernej dobe opäť oživil otec Gabrielle Amorth, rímsky exorcista, ktorý ju sám - z vlastných skúseností - prezentuje ako mimoriadne účinný prostriedok v boji proti viditeľným i neviditeľným nepriateľom.


Ako sa modliť túto novénu?
Denne sa odrieka sedem zvolaní k Panne Márii, s odvolaním na preliatu svätú krv jej Syna Ježiša Krista. Odporúča sa modliť za konkrétnu osobu.
Prvá novéna - t.j. prvých deväť dní po sebe nasledujúcich dní sa modlíme n úmysel: za dar spásy pre daného človeka.
Druhá nadväzujúca novéna - ďalších deväť dní - sa modlíme na úmysel obrátenia danej osoby.
Práve takáto forma modlitby je mimoriadne účinná. Rovnako sa môžeme modliť za svojich nepriateľov, ako i najbližších - členov rodiny, či zomierajúcich. Podstatné je však zachovať postupnosť odporúčaných úmyslov: 1. za dar spásy danej osoby a 2. za dar obrátenia danej osoby. Počas novény môžeme dať odslúžiť i svätú omšu na daný úmysel.

Text Novény:

Ó, nesmierna a večná Božia velebnosť, Najsvätejšia Trojica: Otec, Syn a Duch Svätý! 


Ja, najpokornejšie tvoje stvorenie, sa Ti klaniam a chválim Ťa s najväčšou láskou a úctou, akú Ti môžu dať Tvoje stvorenia. V Tvojej prítomnosti a v prítomnosti najsvätejšej Panny Márie, Kráľovnej neba, v prítomnosti môjho anjela strážneho, mojich svätých patrónov a celého nebeského dvora vyhlasujem, že túto modlitbu a naliehavú prosbu, ktorú sa chystám vykonať k súcitnej a milosrdnej Panne Márii pre zásluhy drahej Ježišovej Krvi, chcem urobiť s čestným úmyslom a osobitne na Tvoju slávu, pre moju spásu a spásu môjho blížneho. 

Preto dúfam, že od Teba, môj Bože, najvyššie Dobro, na príhovor najsvätejšej Panny Márie dosiahnem milosť, o ktorú ťa pokorne prosím o nekonečné zásluhy predrahej Ježišovej Krvi. 

Čo iné môžem vykonať v súčasnom stave, v akom sa nachádzam, než to, že vyznám hriechy Tebe, môj Bože, všetky moje hriechy, ktoré som doteraz spáchal, a požiadam Ťa znovu o očistenie v Ježišovej Krvi? 

Áno, môj Bože, ľutujem ich z celého srdca, nie zo strachu z pekla, ktoré som si zaslúžil, ale iba preto, že som urazil Teba, najvyššie Dobro. Dávam si pevné predsavzatie s pomocou Tvojej svätej milosti, že ťa v budúcnosti už viac neurazím a že sa budem vyhýbať blízkej príležitosti k hriechu. Zmiluj sa, Pane, odpusť mi. Amen.

Pod tvoju ochranu sa utiekame, svätá Božia Rodička, neodvracaj zrak od našich prosieb, pomôž nám v núdzi a z každého nebezpečenstva nás vysloboď, ty, Panna slávna a požehnaná. Amen.

Bože, príď mi na pomoc. Pane, ponáhľaj sa mi pomáhať. Sláva Otcu...

Celá krásna si, Mária, v tebe škvrny nijakej niet. Si najčistejšia, Panna Mária, Kráľovná neba i zeme, Matka Božia. Pozdravujem ťa, ctím ťa a navždy ti dobrorečím. 
Ó, Mária, k tebe sa utiekam, teba vzývam. Pomôž mi, najsladšia Matka Božia, pomôž mi, Kráľovná neba, pomôž mi, najľútostivejšia Matka a Útočisko hriešnikov, pomôž mi, Matka môjho najsladšieho Ježiša. 
Nikdy nebolo počuť, žeby niekto nedostal, o čo ťa prosil mocou utrpenia Ježiša Krista, so živou vierou ťa prosím, udeľ mi milosť, ktorá mi leží na srdci. Prosím ťa o to skrze božskú Krv, ktorú Ježiš prelial za našu spásu. 
Neprestanem k tebe volať, kým ma nevypočuješ. Matka milosrdenstva, som plný dôvery, že dosiahnem túto milosť, pretože ťa o ňu prosím pre nekonečné zásluhy predrahej Krvi tvojho najmilovanejšieho Syna. 
Najsladšia Matka, pre zásluhy predrahej Krvi tvojho božského Syna, udeľ mi milosť (tu žiadame milosť, ktorú chceme)...

1.) Žiadam ťa o ňu, najsvätejšia Matka, pre tú čistú, nevinnú a požehnanú Krv, ktorú Ježiš prelial pri svojej obriezke v útlom veku, len osem dní po narodení. Zdravas´, Mária...
Panna Mária, pre zásluhy drahocennej Krvi tvojho božského Syna prihovor sa za mňa u nebeského Otca.

2.) Prosím ťa o ňu, najsvätejšia Panna Mária, pre tú čistú, nevinnú a požehnanú Krv, ktorú Ježiš hojne prelial pri agónii v Záhrade. Zdravas´, Mária...
Panna Mária, pre zásluhy drahocennej Krvi tvojho božského Syna prihovor sa za mňa u nebeského Otca.

3.) Úpenlivo ťa o ňu prosím, najsvätejšia Panna Mária, pre tú čistú, nevinnú a požehnanú Krv, ktorú Ježiš výdatne prelial, keď nahý, k stĺpu priviazaný bol kruto bičovaný. Zdravas´, Mária...
Panna Mária, pre zásluhy drahocennej Krvi tvojho božského Syna prihovor sa za mňa u nebeského Otca.

4.) Žiadam ťa o ňu, najsvätejšia Panna Mária, pre tú čistú, nevinnú a požehnanú Krv, ktorú Ježiš vylial z hlavy, keď bol korunovaný ostrými tŕňmi. Zdravas´, Mária...
Panna Mária, pre zásluhy drahocennej Krvi tvojho božského Syna prihovor sa za mňa u nebeského Otca.

5.) Prosím ťa o ňu, najsvätejšia Panna Mária, pre tú čistú, nevinnú a požehnanú Krv, ktorú Ježiš vylial, keď niesol po kalvárskej ceste kríž, a najmä pre tú živú krv zmiešanú so slzami, ktoré si prelievala, keď si ho sprevádzala až po najvyššiu obetu. Zdravas´, Mária...
Panna Mária, pre zásluhy drahocennej Krvi tvojho božského Syna prihovor sa za mňa u nebeského Otca.

6.) Naliehavo ťa prosím, najsvätejšia Panna Mária, pre tú čistú, nevinnú a požehnanú Krv, ktorú Ježiš vylial z tela, keď bol vyzlečený zo šiat, pre tú istú Krv, ktorú vylial z rúk a nôh, keď bol pribitý na kríž tvrdými a ostrými klincami. Prosím ťa o ňu najmä pre Krv, ktorú prelial počas svojej bolestnej a mučivej agónie. Zdravas´, Mária...
Panna Mária, pre zásluhy drahocennej Krvi tvojho božského Syna prihovor sa za mňa u nebeského Otca.

7.) Vypočuj ma, najčistejšia Panna a Matka Mária, pre tú najsladšiu a mystickú Krv a vodu, ktoré vytiekli z Ježišovho boku, keď mu kopijou prebodli srdce. Pre tú najčistejšiu Krv udeľ mi, Panna Mária, milosť, o ktorú ťa žiadam, pre tú predrahú Krv, ktorú hlboko milujem a ktorá je mojím nápojom na Pánovej hostine, vypočuj ma, ľútostivá a sladká Panna Mária. Zdravas´, Mária...
Panna Mária, pre zásluhy drahocennej Krvi tvojho božského Syna prihovor sa za mňa u nebeského Otca.

Všetci anjeli a svätí v nebi, ktorí hľadíte na Božiu slávu, spojte svoju modlitbu s modlitbou drahej Matky a najsvätejšej Kráľovnej Márie a vyproste u nebeského Otca milosť, o ktorú žiadam pre zásluhy drahocennej Krvi nášho božského Vykupiteľa. 
Aj na vás sa obraciam, sväté duše v očistci, aby ste sa za mňa modlili a prosili nebeského Otca o milosť, o ktorú úpenlivo prosím pre tú predrahú Krv, ktorú môj a váš Spasiteľ vylial zo svojich najsvätejších rán.
Aj ja ponúkam za vás nebeskému Otcovi Ježišovu predrahú Krv, aby ste sa mohli z neho naplno radovať a chváliť ho navždy v nebeskej sláve spevom: "Vykúpil si nás, Pane, svojou Krvou a urobil si z nás kráľovstvo nášmu Bohu." Amen.

Ó, dobrý a láskavý Pane, nežný a milosrdný, zmiluj sa nado mnou a nad všetkými dušami, živými aj zosnulými, ktoré si vykúpil svojou drahou krvou. Amen.

Nech je požehnaná Ježišova Krv teraz a navždy!

Najsladšia Matka, pre zásluhy prečistej Krvi tvojho božského Syna, udeľ mi milosť, aby môj brat/sestra ... (vyslovíme meno osoby za ktorú prosíme), bol spasený na konci svojho pozemského života, aby ti mohol prísť poďakovať do nebeského Jeruzalema a s tebou chválil Ježiša a ďakoval mu.

AMEN.

/Zdroj: Angela Musolesi, Gabriele Amorth - Poraziť diabla skrze Ježiša (ako oslobodzovať a oslobodiť sa)/

Masima
Tags

Zverejnenie komentára

6 Komentáre
Prosím nespamujte. Všetky komentáre sú spravované Adminom. *Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Nadherna, silna novena, modlim sa ju niekolko krat za rok, a ak nahodou sa ju nemodlim, aj tak je knizka na stole. Zahrna vsetko - Svatu Trojicu, Pannu Mariu, nasich patronov, vsetkych svatych, anjelov aj duse v ocistci - a utrpenie nasho Draheho Pana Jezisa...nasho Priatela, Messiasa, Stvoritela....amen

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anonymný5/3/18

    Treba zakaždým dodržať postupnosť najprv za spasu a potom za obratenie? Alebo sa staci prvy krat pomodlit za spasu a nasledujucich aj viac noven môže byť uz len za obratenie? Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný28/7/20

      ja som čítala v knihe od otca Amortha "Poraziť diable skrze Ježiša", že sa môže modliť tak že prvýkrát za spásu a potom za obratenie aj viac novén po sebe až kým sa to obrátenie neudeje. ja sa to teda snažím modliť takto. Boh vás žehnaj.

      Odstrániť
  3. Anonymný10/3/18

    Odporúčam postupnosť dodržať

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mozem sa ju modlit za seba a svoje obratenie?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anonymný28/7/20

      určite áno! Už to že sa to chcete modliť je podľa môjho názoru veľká vec.. Boh je dobrý a mocný!

      Odstrániť
Zverejnenie komentára
To Top